ادبیات نظری و سوابق تحقیق تعاریف وفاداري مشتريان (فصل دوم)

doc,پيشينه پژوهش مقاله وفاداری مشتری,پيشينه تحقيق وفاداری مشتریان,دانلود ادبیات نظری و سوابق تحقیق وفاداري مشتريان (فصل دوم),فصل دوم پايان نامه ارشد وفاداری مشتری,مباني نظري مهمترین عوامل موثر بر وفاداری مشتریان,منافع و مضرات وفاداري مشتريان
دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و سوابق تحقیق تعاریف وفاداري مشتريان (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود ادبیات نظری و سوابق تحقیق وفاداري مشتريان (فصل دوم) در 40 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:وفاداري مشتريانبازاریابان تا دیروز تنها در اندیشه یافتن مشتري بودند و گروه فروش در پی شکار مشتریان تازه بود ولی در دیدگاه امروزي، بازاریابی یعنی رشد دادن مشتري و توجه به رضایت مندي و کیفیت خدمات از دیدگاه مشتري. امروزه، هنر بازاریابی آن است که مشتریان یک سازمان در داخل سازمان همکار و در خارج از سازمان حامی و طرفدار سازمان باشند. امروزه متعهد کردن مشتري جایگاه ویژه اي پیدا کرده است. پرداختن به مقوله وفاداري و مطالعه وفاداري به نام و نشان (مارك) و وفاداري مشتریان توسط افراد زیادي بسط و گسترش داده شده است. وفاداري، ذهنیت مثبتی را در اذهان شنونده ایجاد می کند. هرکسی از یک دوست خوب، همسر و یا همکار خوب توقع دارد که به او وفادار بماند. در اغلب موارد وفاداري از روابطی سرچشمه می گیرد که طرفین رابطه هر دو برنده باشند. در دنیاي رقابتی امروز خدمات ارائه شده از سوي شرکت هاي رقیب روزبه روز به یکدیگر شبیه تر می شوند. و دیگر به سختی می توان مشتري را با ارائه خدمتی کاملاً نو در بلندمدت شگفت زده کرد. زیرا نوآورانه ترین خدمات به سرعت از سوي رقبا تقلید شده و به بازار عرضه می گردند(جعفری نیا و همکاران،،1391،ص 37).امروزه، شناخت و پيش بيني نيازهاي مشتريان براي بنگاه اقتصا دي جهت كسب مزيت رقابتي و بخش بند ي بازار ضرور ي است مشتري عامل كليدي و محوري در تقويت چابكي سازمان قلمداد مي شود و جهت گيري كليه اهداف، استراتژي ها و منابع حول محور جذب و نگهداري مشتري مي باشد حفظ و تقويت وفاداري مشتريان براي شركتهايي كه دغدغه حفظ و توسعه جايگاه رقابتي خويش را در بازار دارند، چالشي استراتژيك تلقي مي شود (سوتان و کلین،2013، ص 212).  تعاريف وفاداري مشتريان از ديدگاه مختلف تلاش براي تعريف وفاداري بيش از آنچه تصور شود مشكل است. مشكل اصلي تشخيص اين نكته است كه آيا وفاداري يك متغير رفتاري يا متغير مربوط به نگرش است (دافي،1998،ص 434).وفاداري عبارتست از” وجود يك نوع نگرش مثبت به يك پديده مارك، (خدمت، مغازه يا فروشنده) و رفتار حمايتگرانه از آن”  اما تعريف كاملتري از وفاداري نيز وجود دارد كه توسط اوليور  (1999) مطرح شده است: ” وفاداري به يك تعهد قوي براي خريد مجدد يك محصول يا خدمت برتر در آينده اطلاق مي شود به صورتي كه همان مارك يا محصول عليرغم تاثيرات و تلاش هاي بازاريابي بالقوه رقبا، خريداري گردد¬(لين وونگ،2006،ص30).قسمتی از پیشینه تحقیق: *   برگلين و همكارانش در سال  2001 تحقيقي با عنوان “ارزيابي مشتري از خدمات پس از فروش “انجام دادند .در این تحقيق به بررسی تعامل بین عملکرد خدمات ادراک شده و ویژگی های فرهنگی ملی در شکل گیری رضایت مشتری برای  با توجه به سه نوع حالت ارايه  خدمات فروش انجام شد.نتایج نشان می دهد که در مقابل روش  سنتی ارايه چهره به چهره خدمات، رضایت کیفیت درک شده به خصوص با فرهنگ ملی در مورد حالت خدمات پس از فروش نقش ميانجي و تعديلگر دارد. *   تسوکاتوس و راند  درسال 2006 تحقیقی با عنوان “تحلیل مسیر کیفیت خدمات درک شده، رضایت و وفاداری مشتری در صنعت بیمه یونان” در کشور یونان انجام شد. هدف این تحقیق بررسی کیفیت خدمات درک شده، رضایت و وفاداری مشتری در صنعت بیمه است. متغیرهای این تحقیق پاسخگویی، همدلی،اطمینان و قابلیت اطمینان، کیفیت خدمات درک شده، رضایت و وفاداری مشتری نتایج نشان داد در بیمه یونان ساختار ملموس و ناملموس وجود دارد. نتایج نشان عوامل غیرملموس مانند پاسخگویی، همدلی،اطمینان و قابلیت اطمینان بر وفاداری مشتری اثرگذار است. فهرست مطالب ادبیات نظری و سوابق تحقیق وفاداري مشتريان (فصل دوم)  به شرح زیر میباشد:وفاداري مشتريان 2-2-1) تعاريف وفاداري مشتريان از ديدگاه مختلفتعریف سه گانه وفاداری-1 وفاداری معاملاتی-2 وفاداری ادراکی-3 وفاداری مرکب 2-2-2) انواع وفاداري1.    مشتريان بسيار وفادار :2.    مشتريان وفادار نسبي يا موقت:3.    وفاداري بي ثبات:4.    بي¬وفا:2-2-3)وفاداري و پاسخگو بودن2-2-4) شاخص هاي سنجش وفاداري مشتريان2-2-5)مراحل تكامل وفاداري مشتريان2-3) اعتماد2-8)پیشینه تحقیق2-8-1) پیشینه تحقیقات داخلی2-8-2) پیشینه تحقیقات خارجیمنابع فارسیپشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک و یا در تلگرام عنوان بفرمایید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
دانلود ادبیات نظری و سوابق تحقیق وفاداري مشتريان (فصل دوم) مباني نظري مهمترین عوامل موثر بر وفاداری مشتریان منافع و مضرات وفاداري مشتريان پيشينه تحقيق وفاداری مشتریان doc پيشينه پژوهش مقاله وفاداری مشتری فصل دوم پايان نامه ارشد وفاداری مشتری

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران رشته مدیریت و سایر رشته های مرتبط

دانلود ادبیات نظری و سوابق تحقیق وفاداري مشتريان (فصل دوم) در 40 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.

  • پاورپوینت درمورد گیاه توتون

    آماده سازی خاک,پاورپوینت درمورد گیاه توتون,تاریخ و فواصل کاشت,گیاه توتون,نیاز اکولوژیکی دانلود فایل اصلی پاورپوینت درمورد گیاه توتون از سایت دانلود فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت درمورد گیاه توتونقالب بندی: پاورپوینتتعداد اسلاید: 16محتویاتفهرست                      گیاه توتونشناسنامهشرح گیاهنیاز اکولوژیکیآماده سازی خاکتاریخ و فواصل…

  • بررسی اجمالی بر روانشناسی کودکان

    روانشناسی کودکان دانلود فایل اصلی بررسی اجمالی بر روانشناسی کودکان از سایت دانلود فایل تحقیق بررسی اجمالی بر روانشناسی کودکان در حجم 25 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی از متن زیر:برخلاف عقيده بسيارى از…

  • دانلود مقاله بررسی نقش مسجد در شهر اسلامی (مطالعه موردی، شهر چمستان)

    اسلامی,بررسی,چمستان),دانلود,شهر,مسجد,مطالعه,مقاله,موردی:,نقش دانلود فایل اصلی دانلود مقاله بررسی نقش مسجد در شهر اسلامی (مطالعه موردی، شهر چمستان) از سایت دانلود فایل چکیده مساجد مهم ترین و غیر قابل رقابت ترین عنصر مذهبی شهر های اسلامی و کانون عبادی،اجتماعی و فرهنگی است.از…

  • دانلود فایل سیانوژن مد سامسونگ I727 با ورژن 13 با لینک مستقیم

    با لینک مستقیم,با ورژن 13,دانلود فایل سیانوژن مد,سامسونگ I727,فایل سیانوژن مد سامسونگ I727 دانلود فایل اصلی دانلود فایل سیانوژن مد سامسونگ I727 با ورژن 13 با لینک مستقیم از سایت دانلود فایل موضوع»دانلود فایل سیانوژن مد سامسونگ I727 با ورژن…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه ها و مفاهیم انعطاف پذیری استراتژیک (فصل دوم)

    ارزیابی تأثیر انعطاف پذیری استراتژیک,پيشينه,پيشينه تحقيق اهمیت انعطاف پذیری استراتژیک,پیشینه پژوهش نظریه ها و مفاهیم انعطاف پذیری استراتژیک,دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق انعطاف پذیری استراتژیک(فصل دوم),مباني نظري انعطاف پذیری استراتژیک سازمان دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش ساختار شخصیت و مکانیزم های دفاعی-روانی (فصل دوم)

    ادبیات و پیشینه تحقیق مکانیزم های دفاعی,چارچوب نظری مکانیزم های دفاعی و ساختار شخصیت,دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش ساختار شخصیت و مکانیزم های دفاعی و روانی,فصل دوم پایان نامه مکانیزم های دفاعی و ساختار شخصیت,مبانی نظری مکانیسم های دفاعی…

  • چگونگی بازاریابی صادرات

    بازاریابی صادرات دانلود فایل اصلی چگونگی بازاریابی صادرات از سایت دانلود فایل تحقیق چگونگی بازاریابی صادرات در حجم 37 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با فهرست موضوعات زیر:فهرستچکیدهفصل اولمقدمهتعریف صادراتشرایط صادراتشناخت بازارحرفه ای های بازار پنج…

  • ادبیات نظری تحقیق آلودگی هوا ، شاخص های هواشناسی در آلودگی هوا ، فلزها و آلودگی هوا ناشی از آن ها

    ادبیات نظری تحقیق آلودگی هوا,تحقیق آلودگی هوا,شاخص های هواشناسی در آلودگی هوا,فصل دوم پایان نامه آلودگی هوا,فلزها و آلودگی هوا ناشی از آنها,مبانی نظری تحقیق آلودگی هوا دانلود فایل اصلی ادبیات نظری تحقیق آلودگی هوا ، شاخص های هواشناسی در…

  • تحقیق بورس اوراق بهادار

    بورس دانلود فایل اصلی تحقیق بورس اوراق بهادار از سایت دانلود فایل تحقیق بورس اوراق بهادار در حجم 57 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با فهرست زیر:فهرست مطالبفصل اول     1مقدمه     1تاريخچه     2هدف بورس اوراق بهادار    3فصل…

  • پاورپوینت تعریف هنر و هنر اسلامی از دیدگاه های مختلف

    پاورپوینت تعریف هنر و هنر اسلامی از دیدگاه های مختلف,پاورپوینت هنر در معماری اسلامی,تعریف هنر و هنر اسلامی از دیدگاه های مختلف,حکمت هنر اسلامی,دانلودپاورپوینت تعریف هنر و هنر اسلامی از دیدگاه های مختلف,هنر و معماری دانلود فایل اصلی پاورپوینت تعریف…