ادبیات نظری و پیشینه تحقیق روش های نوين تدريس (فصل دوم )

ادبیات نظری روش های نوين تدريس,پیشینه پژوهش روش های نوين تدريس,پیشینه تحقیق روش های نوين تدريس,فصل دوم پایان نامه روش های نوين تدريس,مبانی نظری بهترین الگوی آموزش,مبانی نظری روش های نوين تدريس
دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق روش های نوين تدريس (فصل دوم ) از سایت

دانلود فایل

دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق روش های نوين تدريس (فصل دوم )در 41 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:  – تقسیم‌بندی روش تدريسروش‌های تدریس به دودسته کلی تقسیم مسی شوند، روش‌هایی که درگذشته بسیار دور به کار می‌رفته‌اند، روش‌های تاریخی و روش‌هایی که متکی بر یافته‌های روان‌شناسی و علوم تربیتی جدید می‌باشند، روش‌های نوین نامیده می‌شوند (موسوی  1391، 179).1 ـ روش‌های تاريخي 2 ـ روش‌های نوين اصطلاح تدريس، اگرچه در متون علوم تربيتي مفهومي آشنا به نظر می‌رسد، اكثر معلمان و مجريان برنامه‌های درسي بامعنی و ماهيت درست آن آشنايي دارند. برداشت‌های مختلف معلمان از مفهوم تدريس می‌تواند در نگرش آنان نسبت به دانش آموزان و نحوه‌ی كار كردن با آن‌ها تأثیر مثبت يا منفي بر جاي گذارد. برداشت چندگانه از مفهوم تدريس می‌تواند دلايل مختلفي داشته باشد؛ از مهم‌ترین آن‌ها ضعف دانش‌پایه و اختلاف در ترجمه و برداشت نادرست معلمان از دیدگاه‌های مختلف تربيتي است. گاهي آشفتگي و اغتشاش در درك مفاهيم تربيتي به حدي است كه بسياري از كارشناسان، معلمان و دانشجويان اين رشته مفاهيمي چون پرورش، آموزش، تدريس و حرفه‌آموزی را يكي تصور می‌کنند و به‌جای هم به كار می‌برند. اين مفاهيم اگرچه ممكن است در برخي جهات وجوه مشترك و درهم‌تنیده داشته باشند، اصولاً مفاهيم مستقلي هستند و معناي خاص خود رادارند (صفوي  1370، 239).پرورش يا تربيت «جرياني است منظم و مستمر كه هدف آن هدايت رشد جسماني، شناختي، اخلاقي و اجتماعي يا به‌طورکلی رشد همه‌جانبه شخصيت دانش آموزان در جهت كسب و درك معارف بشري و هنجارهاي موردپذیرش جامعه و نيز كمك به شكوفا شدن استعداد آنان است» (سيف  1379، 28). براساس چنين تعريفي پرورش يك نظام است، نظامي كه كاركرد اساسی‌اش شكوفا كردن استعداد و تربيت شهرونداني است كه هنجارهاي موردپذیرش جامعه را کسب كنند و متعهد به ارزش‌های آن باشند. حتي بسياري از صاحب‌نظران تربيتي كاركردي فراتر از كاركرد ذکرشده براي پرورش قائل‌اند و معتقدند كه القاي ارزش‌ها و سنت‌ها و اخلاقيات پذیرفته‌شده جامعه به افراد يكي از قدیمی‌ترین ديدگاه پرورشي است، به‌جای چنين كاركردي، نظام تربيتي بايد رشد مهارت‌های شناختي از قبيل تفكر انتقادي، تحليل ارزش‌ها و مهارت‌های گروهي را در كانون كاركردهاي خود قرار دهد تا زمینه‌ی مردم‌سالاری در جامعه فراهم شود. ميلر  (1983) و گروهي ديگر نيز بر اين باورند كه نظام تربيتي بايد عامل تغيير و تحول اجتماعي باشد. فرير  (1972) مطرح می‌کند که تحليل مفاهيم و كاركردهاي ذکرشده نشان می‌دهد كه به‌هیچ‌وجه نمی‌توان مفهوم «پرورش» را با مفاهيمي چون آموزش، تدريس و يا حرفه‌آموزی يكي دانست. پرورش مفهومی كلي است كه می‌تواند ساير مفاهيم را در درون خود جاي دهد. مفهوم آموزش برخلاف پرورش يك نظام نيست، بلكه آموزش فعاليتي است هدف‌دار و از پيش طراحی‌شده، كه هدفش فراهم كردن فرصت‌ها و موقعیت‌هایی است که امر يادگيري را در درون يك نظام پرورشي تسهيل كند و سرعت بخشد. بنابراين آموزش وسیله‌ای است براي پرورش، نه خود پرورش. آموزش يك فعاليت مشخص و دقيق طراحی‌شده است؛ پس هدف‌های آن دقیق‌تر و مشخص‌تر و زودرس‌تر از هدف‌های پرورشي است. آموزش ممكن است با حضور معلم و یا بدون حضور معلم از طريق فيلم، راديو، تلويزيون و ساير رسانه‌ها صورت گيرد.قسمتی از پیشینه تحقیق:ظهور (1382) در پژوهشی که به‌منظور تعیین مهم‌ترین شاخص‌های تدریس اثربخش از دیدگاه دانشجویان علوم پزشکی شهر کرمان انجام گرفت، در این تحقیق تعداد 350 نفر دانشجو به‌صورت تصادفی انتخاب و موردمطالعه قرار گرفتند. شاخص‌های تدریس اثربخش از دیدگاه دانشجویان در چهار جنبه دانش‌پژوهی، روش تدریس، قدرت ایجاد ارتباط و شخصیت فردی طراحی و موردبررسی قرار گرفت نتایج نشان داد که از دیدگاه دانشجویان جنبه‌های تدریس، قدرت ارتباط، دانش‌پژوهی و شخصیت فردی به ترتیب مهم‌ترین جنبه‌های تدریس اثربخش شناخته شدند.یعقوبی و پور مقدم (1391) پژوهشی با موضوع بررسی ویژگی‌های تدریس اثربخش از دیدگاه دانشجویان دانشکده پرستاری، مامایی و پیراپزشکی لنگرود انجام دادند که طی آن 210 نفر از دانشجویان رشته‌های پرستاری، مامایی، اتاق عمل و هوشبری، رادیولوژی و علوم آزمایشگاهی موردبررسی قرار گرفتند نتایج نشان داد که از دیدگاه دانشجویان عوامل مؤثر براثربخشی تدریس اساتید به ترتیب اولویت عبارت‌اند از: روش تدریس (50 درصد)، دانش‌پژوهی، قدرت ارتباط (61 درصد) و خصوصیات فردی (46 درصد) است که قدرت برقراری ارتباط مدرس از دیدگاه دانشجویان موردپژوهش بیشترین تأثیر در اثربخشی تدریس را دارد.فهرست مطالب به شرح زیر می باشد:تعريف روش2-14-تقسیم‌بندی روش تدريس1 ـ روش‌های تاريخي 2 ـ روش‌های نوين2-15- روش‌های نوين تدريس:2-17-  روش تدريس كارگاهي2-18- الگوي دريافت مفهوم2-19- الگوي تفكر استقرايي2-19-1- مراحل تدريس الگوي تفكر استقرايي عبارت‌اند از2-20- الگوي آموزش كاوشگري2-21-  الگوي پيش سازمان دهنـــده2-21-1- مراحل پيش سازمان دهنده2-22- الگوي يادسپاري2-23- الگوي رشد عقلي2-24- الگوي كاوشگري علمي2-25- الگوي تدريس غیرمستقیم2-26- الگوي بدايع پردازي (افزايش تفكر خلاق)2-27- الگوي آگاهي يابي2-28- الگوي ديدار  در كلاس درس2-29- الگوي پژوهش گروهي (تفحص گروهي)2-30- الگوي آموزش آزمايشگاهي2-31- الگوي كاوشگري علوم اجتماعي2-32- الگوي يادگيري در حد تسلط آموزش مستقيـــم2-33- الگوي آموزش براي رشد مفهوم و مهارت2-34-روش ایفای نقش2-35-تعریف آموزش2-36- ادغام روش‌ها، بهترین الگوی آموزش2-37- توسعه روش‌های تدریس2-38- یادگیری استدلالی-43- پیشینه‌ی تحقیق2-43-1- پیشینه خارجی2-43-2- پیشینه داخلیمنابع و مأخذالف- منابع فارسیب- منابع لاتینپشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک و یا در تلگرام عنوان بفرمایید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
ادبیات نظری روش های نوين تدريس پیشینه تحقیق روش های نوين تدريس فصل دوم پایان نامه روش های نوين تدريس پیشینه پژوهش روش های نوين تدريس مبانی نظری روش های نوين تدريس مبانی نظری بهترین الگوی آموزش

دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق روش های نوين تدريس (فصل دوم پایان نامه)در 41 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده

  • تحقیق بررسی تسطیح منابع نامحدود پروژه با در نظر گرفتن منابع متعدد و اهداف چندگانه

    الگوریتم های تک,برنامه ریزی و زمانبندی,پایان نامه رشته مدیریت صنعتی,تحقیق بررسی تسطیح منابع نامحدود پروژه با در نظر گرفتن منابع متعدد و اهداف چندگانه,روشهای تولید برنامه زمانبندی,ﻣﺮﺍﺣﻞ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪﺭﻳﺰی و کنترل پروژه,ﻫﺰﻳﻨﻪﻫﺎی ﻣﺴﺘﻘﻴﻢ ﻭ ﻏﻴﺮ ﻣﺴﺘﻘﻴﻢ ﭘﺮﻭﮊﻩ دانلود فایل اصلی تحقیق…

  • پاورپوینت انجام عملیات ریاضی در GIS

    GIS,انجام عملیات ریاضی در GIS,پاورپوینت GIS,پاورپوینت انجام عملیات ریاضی در GIS,دانلود پاورپوینت انجام عملیات ریاضی در GIS,ریاضی,ریاضی در GIS,عملکردهای عددی(ریاضی),عملیات ریاضی در GIS دانلود فایل اصلی پاورپوینت انجام عملیات ریاضی در GIS از سایت دانلود فایل توضیحات:فایل پاورپوینت انجام عملیات…

  • طرح توجیهی شرکت تولید فرآورده های لبنیاتی پاستوریزه

    توجیه اقتصادی,دانلود رایگان طرح توجیهی کارخانه لبنیات,طرح توجیهی تولید لبنیات,طرح توجیهی شرکت تولید فرآورده های لبنیاتی پاستوریزه,طرح توجیهی کارخانه لبنیات,طرح توجیهی کارخانه لبنیات pdf,طرح تولید لبنیات سنتی,کارافرینی تولید شیر و خامه و ماست دانلود فایل اصلی طرح توجیهی شرکت تولید…

  • دانلود برای محصول دانلود فایل حل مشکل حذف frp سامسونگ j7 - j700h با آندروید 5.1.1 با لینک مستقیم

    1 با لینک مستقیم,j700h,j700h با آندروید 5,با آندروید 5,د حل مشکل حذف frp سامسونگ j7,دانلود فایل حل مشکل حذف frp,سامسونگ j7 دانلود فایل اصلی دانلود برای محصول دانلود فایل حل مشکل حذف frp سامسونگ j7 - j700h با آندروید 5.1.1…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رهبری آموزشی

    pdf,پایان نامه مدیریت آموزشی,تعریف رهبری آموزشی,رهبری آموزشی,سبک های رهبری,عوامل موثر در رهبری اثربخش,فصلنامه رهبری و مدیریت آموزشی علامه,مبانی نظری رهبری آموزشی,مدیریت و رهبری آموزشی,مقاله مدیریت آموزشی pdf,نگین فایل دانلود فایل اصلی دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رهبری آموزشی از…

  • گزارش کارآموزی در جهاد دانشگاهی

    جهاد دانشگاهی,کارآموزی دانلود فایل اصلی گزارش کارآموزی در جهاد دانشگاهی از سایت دانلود فایل گزارش کارآموزی در جهاد دانشگاهی در حجم 68 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با فهرست زیر:  فهرست آشنایی کلی با مکان کارآموزی..…

  • ادبیات نظری و سوابق پژوهشی دیدگاه های مدیریت دانش (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری و سوابق پژوهشی دیدگاه های مدیریت دانش (فصل دوم پایان نامه),پروژه مدیریت دانش,شکل گیری مدیریت دانش,فرایندهای اصلی مدیریت دانش,مدیریت دانش از دیدگاه های مختلف,موفقیت مدیریت دانش,نظریه های مدیریت دانش دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و سوابق پژوهشی دیدگاه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق جراحی زیبایی(فصل دوم پایان نامه)

    ادبيات نظري جراحی بدن,پيشينه پژوهش پايان نامه جراحی زیبایی,پيشينه تحقيق جراحی,پيشينه نظري جراحی زیبایی صورت,چارچوب نظري جراحی صورت,دانلود مباني نظري جراحی بینی,فصل دوم جراحی زیبایی,مباني نظري جراحی صورت,مباني نظري و پيشينه پژوهش جراحی زیبایی دانلود فایل اصلی مبانی نظری و…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق حاکمیت شرکتی ، مالکیت سهام مدیريت ، سهامداران عمده و پايداری سود

    ادبیات نظری حاکمیت شرکتی,پیشینه تحقیق حاکمیت شرکتی,سهامداران عمده و پايداری سود,فصل دوم پا,مالکیت سهام مدیريت,مبانی نظری حاکمیت شرکتی دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق حاکمیت شرکتی ، مالکیت سهام مدیريت ، سهامداران عمده و پايداری سود از سایت…

  • پاورپوینت درمورد صمغ کتیرا وخواص رئولوژیکی آن ( اثر phو نمک )

    اضافه کردن هیدروکلوئیدها و پروتئین ها به ژل های ساردین,پاورپوینت درمورد صمغ کتیرا وخواص رئولوژیکی آن ( اثر phو نمک ),خصوصیات رئولوژیکی کتیرا,صمغ ها,عملکردهای کاراگنیان روی ژلاتینه شدن و رفتارهای تخریبی نشاسته ذرت در ح,کتیرا,گرانروی ظاهری کتیرا دانلود فایل اصلی…