تحقیق بررسی رابطه بازاریابی اینترنتی با رفتار خرید مشتریان

اينترنت و بازاريابي,پایان نامه بازاریابی اینترنتی,پروژه بازاریابی اینترنتی,پروژه بررسی رابطه بازاریابی اینترنتی با رفتار خرید م,تحقیق بررسی رابطه بازاریابی اینترنتی با رفتار خرید مشتریان,رفتار مصرف کننده آنلاین,عوامل موثر بر رفتار خرید اینترنتی
دانلود فایل اصلی تحقیق بررسی رابطه بازاریابی اینترنتی با رفتار خرید مشتریان از سایت

دانلود فایل

دانلود پایان نامه با موضوع بررسی رابطه بازاریابی اینترنتی با رفتار خرید مشتریان،در قالب Word و 204 صفحه و قابل ویرایش.========================================================تمامی فایل های سیستم، توسط کاربران آن آپلود می شود. اگر در فایلی تخلفی مشاهده کردید و یا مالک پروژه ای بودید که از وجود آن در سایت رضایت نداشتید با ما تماس بگیرید، در اسرع وقت به گزارش شما رسیدگی می شود.neginfile.ir@gmail.com                       info@neginfile.ir========================================================تمامی فایلهای موجود در سایت صرفا برای راهنمایی و کمک به دانشجویان و محققین عزیز می باشد و هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد.قسمتهایی کوتاه از متن:چکیدهرشد سریع زیر ساختارهای اینترنت فرصت ها و روش هایی جدید برای انجام کسب وکار به تمامی جهانیان معرفی کرد. اینترنت دنیا را بدون مرز کرده است. تولید کنندگان، تجار و مصرف کنندگان در حال حاضر می توانند به بازارها به طور سریع تری دسترسی پیدا کرده و اطلاعات بیشتری را نسبت به قبل در کمترین زمان ممکن کسب کنند(جاتوراویث، 2007). در کل استفاده از اینترنت می تواند در سه فعالیت اصلی دسته بندی شود: نشر اطلاعات شرکت، اجرای تجارت الکترونیکی و تبادلات کسب و کاری. برجسته ترین ویژگی  اینترنت عدم نیاز به واسطه است؛ تولید کنندگان می توانند کالاهای خود را به طور مستقیم و به آسانی از طریق اینترنت به فروش برسانند (جاتوراویث، 2007).با اینکه تحقیقات متعددی در خصوص رابطه بازاریابی اینترنتی با رفتار خرید مشتریان در خارج از کشور صورت گرفته ولی در داخل کشور مدل های چندان مناسبی در این ارتباط ارائه نشده است. بدیهی است که بررسی رابطه بازاریابی اینترنتی با رفتار خرید مشتریان می تواند به شناسایی دلایل احتمالی عدم استقبال آنان از این شیوه خرید کمک نماید. این تحقیق، تاثیر عوامل بازاریابی اینترنتی بر رفتار خرید مشتریان را بررسی می کند.مطالعه حاضر بر اساس مدل اولیه هاکیو و همکاران در سال 2009 انتخاب شده و پس از بررسی تحقیقات مختلف مرتبط با تحقیق حاضر،مدل ذکر شده تغییر یافت و عوامل قیمت و سهولت خرید به آن اضافه گردید.این تحقیق از نوع توصیفی پیمایشی بوده و داده های مورد بررسی از میان 266 پرسشنامه توزیع شده در میان دانشجویان تحصیلات تکمیلی سال 90 دانشگاه علامه طباطبایی که به شکل تصادفی ساده انتخاب شده بودند به دست آمد.در این مطالعه از آمار توصیفی و استنباطی و آزمون هایی همچون آزمون كولموگروف – اسميرنوف، آزمون دوجمله اي يا نسبت، آزمون فريدمن، آزمون من وییتنی و آزمون کروسکال والیس و نیز تحلیل عاملی بهره گرفته شد.نتایج آزمون ها بیان داشت که متغیرهای قیمت،امنیت و اعتماد،محیط بازاریابی اینترنتی،ویژگی محصول و سهولت خرید  بر روی رفتار خرید مشتریان در اینترنت تاثیر معناداری داشته و متغیر پیشنهادات ارتقایی تاثیر گذار نبوده است.در نهایت نیز پیشنهاداتی مانند افزایش سطح امنیت و اعتماد که تاثیری مستقیمی بر روی متغیر پیشنهادات ارتقایی دارد و باعث می شود که این ابزار مهم بازاریابی در اینترنت تمایل مشتریان به خرید اینترنتی را افزایش دهد،ارائه گردید.همچنین استفاده از عامل قیمت به عنوان مزید رقابتی نیز مورد توجه است.مقدمهدر زمان های اخیر اینترنت حجم عظیمی از هیجان را ایجاد کرده، طوریکه توجه رسانه، عموم و بازاریابان را به خود جلب نموده است. دلایل زیادی برای رشد استفاده از اینترنت (نه فقط خرده فروشی) در زمانهای اخیر فراهم است، مانند اندازه آن به عنوان منبع اطلاعات، آسان تر شدن آن برای استفاده کننده، و اینکه روز به روز قابلیت دسترسی  به آن افزایش یافته و هزینه اش کاهش می بابد (از اُکاس  و فِنچ ، 2003). خصوصیات تعاملی وب و اینترنت، به مصرف کنندگان این فرصت را می دهد تا محصولات را راحت تر و با کارایی بهتر خریداری کنند، از راه دور قادر به استفاده از وب باشند و در زمان و زحمت صرفه جویی کنند. رشد سریع اینترنت و شبکه گسترده جهانی در دهه 90 تجارت الکترونیکی را به وجود آورد و آینده بسیاری از شرکتها را تضمین نمود (هانگ ، 1998). اینترنت بازارهای جدیدی را برای مشتریان و همچنین سازمان ها ایجاد کرده است و به جایگزین جدی ای برای خرید سنتی تبدیل گردیده است. رشد خرید اینترنتی، نیروی محرکی را برای انجام تحقیقات بیشتر در زمینه رفتار و نگرش مصرف-کنندگان  در وب و تجارت های آنلاین فراهم کرده است.فهرست مطالب تحقیق بررسی رابطه بازاریابی اینترنتی با رفتار خرید مشتریان به شرح زیر میباشد:فصل اول: کلیات تحقیق    2مقدمه    31-1 بیان مسئله    31-2 اهمیت و ضرورت موضوع    41-3 هدف تحقیق    61-3-1  هدف اصلی    61-3-2 هدف کاربردی    61ـ4  گزاره های تحقیق    61-4-1  پرسش اصلی    61-4-2  فرضیه های تحقیق    61-5 متغیر های تحقیق    71-5-1 متغیر های مستقل    71-5-2 متغیر های وابسته    71-6  قلمرو تحقیق    71-6-1   قلمرو موضوعی تحقیق    71-6-2  قلمرو مکانی تحقیق    71-6-3   قلمرو زمانی تحقیق    71- 7 چارچوب نظری تحقیق    81-8 روش شناسی تحقیق    81-8 -1 روش تحقیق    81-8-2  جامعه آماری    81-8-3   روش نمونه گیری و تخمین حجم جامعه:    91-9  روش های گردآوری داده ها و ابزار مورد استفاده برای آن:    91-10 روش های تحلیل داده ها:    91-11 شرح واژه ها و اصطلاحات تحقیق:    101-12  شرح واژه‌ها و اصطلاحات تخصصی:    10فصل دوم: ادبیات تحقیق    132ـ1 مبانی نظری    142-1-1 مقدمه    142-1-2  اینترنت    152-1-4  اينترنت و بازاريابي    292-1-5  رفتار مصرف کننده آنلاین    432-1-6  عوامل موثر بر رفتار خرید اینترنتی    562-2پیشینه تحقیق    792-2 -1  بررسی پایاننامههای داخلی مرتبط    792-2-2  بررسی پایاننامههای خارجی مرتبط    832-2-3  مدل مفهومی تحقیق    87فصل سوم: روش شناسی تحقیق    91مقدمه    923-1 روش تحقیق    923-1-1 تحقيق کاربردي    923-1-2 تحقيق توصيفي    923-2 متغيرها و فرضیه های تحقيق    943-2-1 مدل تحلیلی تحقیق    953-3 روش ها و ابزارهای گردآوری اطلاعات    973-4  مقیاس مورد استفاده    983-4 روايي و پايايي پرسشنامه    993-4-1 پايايي (قابليت اعتماد) پرسشنامه    993-4-2 تعيين اعتبار (روايي) پرسشنامه    100تحلیل عاملی    1003-5 قلمرو تحقیق    1053-5-1 دوره های زمانی انجام تحقیق    1053-5-2  مکان تحقیق    1053-6  جامعه آماری (N)    1053-7  نمونه آماری و روش محاسبه حجم نمونه (n)    1063-8  روش یا روش های نمونه گیری    1063-9 روش تجزيه و تحليل داده ها    107فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده‌ها    109مقدمه    1104-1 آمار توصیفی متغيرهاي جمعيت شناختي    1104-1-1 آمار توصیفی متغیر جنسیت    1104-1-2 آمار توصیفی متغیر سن    1114-1-3  آمار توصیفی متغیر تحصیلات    1124-1-4 آمار توصیفی متغیر وضعیت تأهل    1134-1-4 آمار توصیفی سوالات پرسشنامه    1144-2 آمار استنباطي    1164-2-7 مراحل عمومي آزمون فرض آماري    1314-2-8  آزمون فرضیه دوم تحقیق    1354-2-9  آزمون فرضیه سوم تحقیق    1394-2-10  آزمون فرضیه چهارم تحقیق    1434-2-11 آزمون فرضیه پنجم تحقیق    1464-2-12   آزمون فرضیه ششم تحقیق    1494-2-13  رتبه بندي متغیرهای تحقیق    1534-2-14    بررسی متغیرهای تحقیق با توجه به متغیرهای جمعیت شناختی    153فصل پنجم: نتیجه‌گیری    156مقدمه    1575-1 نتایج مربوط به متغیرهای جمعیت‌شناختی    1575-1-1 متغیر جنسیت    1575-1-2 متغیر سن    1575-1-3 سطح تحصیلات    1575-2 نتایج حاصل از فرضیه‌های تحقیق    1575-2-1 بررسی فرضیه اول (محیط بازاریابی اینترنتی)    1575-2-2 بررسی فرضیه دوم (ویژگی های محصول)    1585-2-3 بررسی فرضیه سوم (امنیت و اعتماد)    1585 -2-4 بررسی فرضیه چهارم (پیشنهادات ارتقایی)    1585-2-5 بررسی فرضیه پنجم (قیمت)    1595-2-6 بررسی فرضیه ششم (سهولت خرید)    1595-2-7 سایر نتیجه‌گیری ها    1595-3 محدودیتهای تحقیق    1605-4 پیشنهادهای اجرایی    1605-5 پیشنهاداتی برای انجام تحقیقات آتی    161منابع و مآخذ    163پیوست    169پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک و یا در تلگرام عنوان بفرمایید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
تحقیق بررسی رابطه بازاریابی اینترنتی با رفتار خرید مشتریان پایان نامه بازاریابی اینترنتی پروژه بازاریابی اینترنتی اينترنت و بازاريابي رفتار مصرف کننده آنلاین عوامل موثر بر رفتار خرید اینترنتی پروژه بررسی رابطه بازاریابی اینترنتی با رفتار خرید م

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم مدیریت منابع انسانی و عملکرد سازمانی (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش مفاهیم عملکرد سازمانی,پيشينه تحقيق نظریه های عملکرد سازمانی,چارچوب نظري مدیریت منابع انسا,دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم ومولفه ها ی فراشناخت,فصل دوم پايان نامه عملکرد سازمانی,مباني نظري مدیریت منابع انسانی دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش برنامه ريزي استراتژیک(فصل دوم)

    ادبيات نظري برنامه ریزی استراتژیک,پيشينه پژوهش پايان نامه برنامه ریزی استراتژی,چارچوب نظري برنامه ریزی استراتژیک,دانلود مباني نظري برنامه ریزی استراتژیک,فصل دوم برنامه ریزی استراتژیک,مباني نظري و پيشينه پژوهش برنامه ریزی دانلود فایل اصلی دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش برنامه…

  • دانلود پاورپوینت تئوري و طراحي سازمان

    پاورپوینت تئوري و طراحي سازمان,تئوري و طراحي سازمان,تئوري و طراحي سازمان دیچارد ال دفت جلد دوم,تئوري و طراحي سازمان ریچارد ال دفت,تئوري و طراحي سازمان ریچارد ال دفت pdf,تئوري و طراحي سازمان ریچارد الدفت,کتاب تئوري و طراحي سازمان دانلود فایل…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق حاکمیت شرکتی و خط مشی های تقسیم سود (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری حاکمیت شرکتی و خط مشی های تقسیم سود,پیشینه تحقیق حاکمیت شرکتی و خط مشی های تقسیم سود,چارچوب نظری خط مشی های تقسیم سود و حاکمیت شرکتی,فصل دوم پایان نامه حاکمیت شرکتی و خط مشی های تقسیم سود,مبانی نظری…

  • مطالعات و رساله معماري طراحي پردیس سینمایی با رویکرد تکیه بر اصول زیباشناسانه سینما و معماری

    پایان نامه معماري طراحي پردیس سینمایی با رویکرد تکیه بر اصول زیباشناسانه سینما و معماری,رساله طراحي پردیس سینمایی با رویکرد تکیه بر اصول زیباشناسانه سینما و معماری,مطالعات معماري طراحي پردیس سینمایی با رویکرد تکیه بر اصول زیباشناسانه سینما و معماری…

  • پایان نامه معماری بررسي مجموعه اشياء برنزي دوره ساساني (ظروف،پيكره ها،مسكوكات)

    پایان نامه دوره کارشناسی معماری,تحقیق بررسي مجموعه اشياء برنزي دوره ساساني,دانلود پایان نامه با موضوع بررسي مجموعه اشياء برنزي دوره ساساني,رساله کارشناسی معماری,مقاله اشیاء برنزی دوره ساسانی دانلود فایل اصلی پایان نامه معماری بررسي مجموعه اشياء برنزي دوره ساساني (ظروف،پيكره…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه نظری کیفیت زندگی(فصل دوم)

    ادبيات نظري شاخص های کیفیت زندگی,پيشينه تحقيق کیفیت زندگی,پیشینه نظری کیفیت زندگی,چارچوب نظري کیفیت زندگی فردی,دانلود مباني نظري ابعاد کیفیت زندگی,فصل دوم کیفیت زندگی,مباني نظري نظریه های کیفیت زندگی,مباني نظري و پيشينه پژوهش کیفیت زندگی دانلود فایل اصلی دانلود مبانی…

  • ادبیات نظری و سوابق تحقیق مفاهیم و ابعاد انگیزه وابستگی (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش انواع انگیزه های وابستگی,پيشينه تحقيق چگونه وابستگی خود به کسی,دانلود ادبیات نظری و سوابق تحقیق انگیزه وابستگی (فصل دوم),سوابق تحقیق انگیزه وابستگی (فصل دوم),فصل دوم پايان نامه ارشد ابعاد انگیزش وابستگ,مباني نظري نقش انگیزه وابستگی دانلود فایل اصلی…

  • پاورپوینت اخلاق مهندسی

    اخلاق مهندسی,اصول اخلاق مهندسی,انجمن مهندسان راه وساختمان آمریکا,پاورپوینت آشنایی با اخلاق مهندسی,پاورپوینت اخلاق مهندسی,تاریخچه اخلاق مهندسی در آمریکا,دانلود پاورپوینت اخلاق مهندسی,سوگندنامه مهندسی,مهندس کیست ومهندسی چیست؟ دانلود فایل اصلی پاورپوینت اخلاق مهندسی از سایت دانلود فایل توضیحات:فایل پاورپوینت اخلاق مهندسی (زیر…

  • پاورپوینت ارگونومی در واگنهای مترو

    ارگونومی در دربهای واگنها,ارگونومی در سیستم برق مترو,ارگونومی در سیستم تهویه مترو,ارگونومی در سیستم نور رسانی مترو,ارگونومی در واگنهای مترو,پاورپوینت ارگونومی در واگنهای مترو,پروژه ارگونومی,دانلود پاورپوینت ارگونومی در واگنهای مترو دانلود فایل اصلی پاورپوینت ارگونومی در واگنهای مترو از سایت…