مبانی نظری تحقیق و سوابق پژوهشی تعاریف و مفاهیم اتوماسیون اداری و رضایت مشتری(فصل دوم)

پيشينه تحقيق اندازه گیری رضایت مشتری,چارچوب نظري کاربرد های سیستم اتوماسیون ادار,فصل دوم پايان نامه تکنولوژی در اتوماسیون اداری,مباني نظري مزایا و معایب اتوماسیون اداری,مبانی نظری تحقیق و سوابق پژوهشی تعاریف و مفاهیم رویکردهای بازاریابی
دانلود فایل اصلی مبانی نظری تحقیق و سوابق پژوهشی تعاریف و مفاهیم اتوماسیون اداری و رضایت مشتری(فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری تحقیق و سوابق پژوهشی تعاریف و مفاهیم سیستم های اتوماسیون اداری و رضایتمندی مشتریان (فصل دوم) در 42 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:اتوماسیون اداری یافتن تعریفی مشخص سیستم های اتوماسیون اداری تعریف مشخصی ندارند بلکه تعریف آنها منحصربه تعیین دیدگاههای کاربر است و این خود بدین معنی است که سیستم های اتوماسیون اداری دارای تعاریف بی شماری است ( 2001Green, ). در اینجا به برخی از آنها اشاره می کنیم. اتوماسیون اداری ، مشتمل بر تمام سیستم‌های الکترونیک رسمی و غیررسمی بوده که به بر قراری ارتباط اطلاعات بین اشخاص در داخل و خارج موسسه و بالعکس مربوط می شود ( 2005 ، Zwass).اتوماسیون عبارت است از : «تکنولوژی که با دو ابزار اساسی در ارتباط است : 1- مکاترونیک 2- کامپیوتر  و در تولید محصولات و یا ارائه خدمات بکار گرفته  می شود». اتوماسیون بطور مرسوم به دو دسته اساسی تقسیم می شود:1. اتوماسیون کارخانه‌ای 2.  اتوماسیون خدمات  از جهت ماهیت نیز اتوماسیون به سه دسته اصلی تقسیم مي شود:1- اتوماسیون ثابت، 2- اتوماسیون برنامه پذیر و3- اتوماسیون منعطفاتوماسیون ثابت متشکل از دسته ای از ابزار های خود کار سازی محیط کاری در جهت اهداف مشخص و با یک طراحی مهندسی از پیش سفارش شده است . این نوع از اتوماسیون سخت نیز نامیده می شود ، در ارتباطی تنگاتنگ با تلاش برای یجاد «کارایی حداکثر» قرار داشته و از انعطاف آنچنانی در مقابل تغییرات اساسی در مجموعه کاری بر خوردار نیست. اتوماسیون ثابت یا سخت تنها زمانی قابل کاربرد اصولی است که طراحی مجموعه کاری از ثبات بر خوردار بوده و محصولات و خدمات مجموعه نیز دارای چرخه عمر طولانی تری باشند.(Kumar, 2002) . اتوماسیون برنامه پذیر: حاوی یک برنامه قابل کنترل به عنوان برنامه پشتیبان نهایی در مجموعه است که در آن قابلیت سازگاری مجدد با پاره ای از تغییرات از پیش دسته بندی شده وجود درد . در این نوع از اتوماسیون الگو های معینی برای تغییرات متناسب با محیط وجود دارد که از آنها درطراحی برنامه کنترلی مزبور استفاده میشود. اتوماسیون منعطف: حاصل ایجاد حداکثر تغییر در فناوری برای ایجاد بیشترین کارایی در ارائه محصول و خدمات است در کمترین زمان ممکن در یک سیستم اتوماسیون منعطف ، اجزاء بسیاری در سیستم فعلی تغییر می یابند  تا امکان ارائه محصول مطلوب فراهم شود. به همین ترتیب در انوماسیون منعطف  امکان زمانبدی منعطف‌تر برنامه های تولید و ارائه خدمات ، به تناسب برنامه ریزی‌های رقابتی برای شرکتهای بزرگ در بازار متحول امروز دارند ، آنها قادرند بیشترین میزان ادغام فعالیتهای هماهنگ را برای ایجاد حداکثر سازگاری با شرایط موجود صورت دهند .(Kumar, 2002)اتوماسیون غیر کار آمد مسلماً اتوماسیون ساده فرایند های غیر کارای فعلی ، بسیار بسیار نا کار آمد خواهد بود . چنین عملی  ناقض اهمیت بالای بکر گیری تکنولوژی در ایجاد کارایی بیشتر و نیز بدست آوردن منافع بیشتر سازمانی خواهد بود . فرایند های مورد تجدید نظر قرار گرفته ، باید سر آغازی برای باز  تعریف رفتارها و ارزشها در مجموعه دولتی و نیز اهداف و معیار های ارزیابی آن باشند .( infoemation society commission, 2003  ). مزایا و معایب اتوماسیون اداری مهمترین شرط کاربرد و استفاده از اتوماسیون در اکثر سازمانها ، صرف نظر از موارد استفاده دیگر آن مربوط ، به لزوم سرعت و دقت و صحت در کار آنها است . به خاطر توسعه دامنه عملیات سازمان است  که این امر احتیاج به گسترش مجاری ارتباطات با سرعت بیشتر است و اتوماسیون اداری موجب می گردد که مجاری ارتباطی کوتاه و ارتباطات لازم به سهولت در اختیار مدیران قرار گیرد (پاركينسون، و رستوم جي، 1386، ص 43). به طور کلی ، مزایای کاربرد سیستم های اتوماسیون  اداری به دو دسته مزایای مستقیم و غیر مستقیم تقسیم می‌شود.  مزایای مستقیم  افزایش محصول یا بازده و صرفه جویی در وقت یا نیروی کار این مزایا که قابل اندازه گیری بوده و ممکن است تاثیر مستقیم و کوتاه مدت بر جریان نقدینگی داشته باشد عبارتند از :  الف ) کنترل بهتر بر کار ، به خاطر تقسیم کمتر نیروی کار ؛ب)تبدیل اطلاعات از شکلی به شکلی دیگر کمتر صورت می گیرد ، مانند نوشتن روی نوار که پس از آن روی کاغذ تایپ می شود ؛ج) فعالیتهای غیر مولد مانند بایگانی ، نگهداری سوابق و به هنگام رسانی کمتر می شود ؛د) سازماندهی غیر مولد مانند بایگانی ، نگهداری سوابق و به هنگام رسانی کمتر می شود (پاركينسون، و رستوم جي، 1386، ص 43).مزایای غیر مستقیم این مزایا غیر کمی هستند و ممکن است ازطریق سودآوری و رشد در بلند مدت سازمان را غنی سازند ، الف ) وابستگی کمتر به ادارات دیگر برای تهیه کپی ، چاپ و امور مشابه دیگر ؛  ب) نیاز کمتر به تشریفات و کنترل جهت نظارت بر جریان کار بین ادارات .ج) به دلیل افزایش اثر بخشی  کارکنان در انجام کار های خاص ، رضایت شغلی آنها افزایش می یابد ؛د) به دلیل ارائه بهتر اطلاعات و خدمات به موقع ، ضرایت مشتریان بیشتر می شود ؛ ه ) رقایت بیشتر سازمانها از طریق استفاده از منابع اطلاعاتی و قابلیت برای عکس العمل نسبت به فشار ها و فرصتها (پاركينسون، و رستوم جي، 1386، ص 43).قسمتی از پیشینه پژوهش: * وظیفه دوست و امیدزاده (1392) در تحقیقی توصیفی- پیمایشی به تاثیر کیفیت خدمات اتوماتیک بر تعهد مشتریان در صنعت بانکداری پرداختند. آنها 384 نفر از مشتریان بانک های شهر ازنا را به عنوان نمونه انتخاب نمودند. نتایج تحقیق با استفاده از روش مدل یابی معادلات ساختاری نشان داد که کیفیت خدمات اینترنتی بر اعتماد، لذت و تعهد مشتری تاثیر دارد.  * پیری و ابراهیمی لامع (1392) در تحقیقی توصیفی به بررسی میزان رضایت کاربران از کیفیت خدمات الکترونیک وب سایت شرکت قطارهای مسافری رجا پرداختند. آنها 201 نفر از مشتریان را به عنوان نمونه انتخاب نمودند. نتایج آزمون دو جمله نشان داد قابلیت استفاده، کیفیت اطلاعات، و تعامل خدمات بر رضایت مشتریان موثر است. فهرست مطالب به شرح زیر میباشد:2-1 اتوماسیون اداری    2-1-1 مزایا و معایب اتوماسیون اداری    2-1-2 ارگونومی در مکانیزاسسیون اداری    2-1-3 بکار گیری تکنولوژی در اتوماسیون اداری    2-1-4 مجموعه نرم فزار های اتوماسیون  2-1-5 اداره مجازی ( Virtual   office )    2-1-6 نمونه کاربرد های سیستم اتوماسیون اداری    2-1-6-1 سیستم اطلاعاتی اتوماسیون اداری ( OAS )    2-1-6-2 سیستمهای اطلاعاتی ارتباطات الکترونیکی  ( ECS )    2-1-6-3 سیستمهای اطلاعاتی عملیاتی  ( TPS )    2-1-6-4 سیستمهای اطلاعاتی مدیریت ( MIS )    2-1-6-5 سیستمهای مطالعاتی کمک به تصمیم گیری ( DSS )    2-1-6-6 سیستمهای اطلاعاتی جامع و یکپارچه (ES )    2-1-7 سیستمهای اطلاعاتی اتوماسیون اداری ( OAS )    2-1-7-1 جدول انواع کاربرد های سیستم اتوماسیون اداری    2-1-8 نکات برجسته درباره اتوماسیون  و بهسازی روشهای کار    2-1-9 بهبود كار و اتوماسيون2-2) رضایت مندی مشتری 2-2-1) تعریف رضایت مشتری2-2-2) روش های جذب مشتری2-2-3) مراحل ارائه خدمات مطلوب برای جذب مشتری 2-2-4) اندازه گیری رضایت مشتری 2-2-5) شاخص های رضایت مشتری2-2-5-1 شاخص رضايت مشتري سوئدي ( SCSB)2-2-5-2  شاخص رضایت مشتری آمریکایی(ACSI)2-2-5-3.  شاخص رضایت مشتری اروپایی(ECSI)    2-2-5-4  سایر شاخص های ملی رضایت مشتری2-3) پیشینه تحقیق   منابعپشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک و یا در تلگرام عنوان بفرمایید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
مبانی نظری تحقیق و سوابق پژوهشی تعاریف و مفاهیم اتوماسیون اداری و رضایت مشتری مباني نظري مزایا و معایب اتوماسیون اداری پيشينه تحقيق اندازه گیری رضایت مشتری فصل دوم پايان نامه تکنولوژی در اتوماسیون اداری چارچوب نظري کاربرد های سیستم اتوماسیون ادار

دانلود مبانی نظری تحقیق و سوابق پژوهشی تعاریف و مفاهیم سیستم های اتوماسیون اداری و رضایتمندی مشتریان (فصل دوم) در 42 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.

  • دانلود پرسشنامه استاندارد سبك های تصمیم گیری عمومی (GDMS) اسکات و بروس 1995

    انواع سبک های تصمیم گیری,پرسشنامه تصمیم گیری مدیران,پرسشنامه سبک تصمیم گیری اسکات و بروس,پرسشنامه سبک تصمیم گیری مدیران,پرسشنامه سبک های تصمیم گیری,پرسشنامه سبک های تصمیم گیری اسکات و بروس,دانلود رایگان پرسشنامه تصمیم گیری,نگین فایل دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه استاندارد…

  • تحقیق چگونگی مقابله با استرس

    استرس دانلود فایل اصلی تحقیق چگونگی مقابله با استرس از سایت دانلود فایل تحقیق چگونگی مقابله با استرس در حجم 19 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با منابع درون متن و قسمتی از متن زیر: سليه…

  • مبانی نظری کیفیت زندگی(فصل 2)

    pdf,تعریف کیفیت زندگی از نظر سازمان بهداشت جهانی,دانلود مباني نظري کیفیت زندگی,فصل دوم پايان نامه ارشد کیفیت زندگی,کیفیت زندگی,کیفیت زندگی در روانشناسی,مباني نظري کیفیت زندگی,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) کیفیت زندگی,نظریه های کیفیت زندگی دانلود فایل اصلی مبانی…

  • طرح توجیهی و کارآفرینی تولید پوشال کولر آبی

    توجیه فنی راه اندازی کارخانه ساخت,دانلود پروژه کارآفرینی تولید پوشال کولر,دانلود طرح توجیهی تولید پوشال کولر,دانلود طرح توجیهی تولید پوشال کولر آبی,دانلود کارافرینی تولید پوشال کولر,طرح توجیهی پوشال کولر,کسب و کار احداث کارخانه تولید پوشال کولر دانلود فایل اصلی طرح…

  • مطالعات و رساله معماری طراحی هتل

    برنامه فیزیکی طراحی معماری هتل,پایان نامه معماری هتل,رساله معماری طراحی هتل,طراحی معماری هتل,ظوابط و استانداردهای طراحی معماری هتل,مطالعات معماری طراحی هتل,معماری هتل دانلود فایل اصلی مطالعات و رساله معماری طراحی هتل از سایت دانلود فایل دانلود مطالعات و رساله معماری…

  • مبانی نظری تحقیق و پیشینه تحقیق تعاریف و مدلهای استراتژی مدیریت دانش (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری مفهوم سازي پياده سازي مديريت دانش,پیشینه پژو,پیشینه تحقیق پیاده‌سازی مدیریت دانش,مبانی تئوریک مدیریت دانش,مبانی نظری ارزيابي عملکرد مديريت دانش,مبانی نظری تحقیق و پیشینه تحقیق تعاریف و مدلهای استراتژی مدیریت دانش (فصل دوم پایان نامه) دانلود فایل اصلی مبانی…

  • مقیاس دلزدگی در بین زوجین (CBM)

    پرسشنامه,پرسشنامه دلزدگی در بین زوجین (CBM),پرسشنامه مقیاس دلزدگی در بین زوجین (CBM),دلزدگی در بین زوجین (CBM) دانلود فایل اصلی مقیاس دلزدگی در بین زوجین (CBM) از سایت دانلود فایل پرسشنامه مقیاس دلزدگی در بین زوجین (CBM) در 4 صفحه در…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق سازگاری روانشناختی (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری سازگاری روانشناختی,پیشینه پژوهش سازگاری روانشناختی,پیشینه تحقیق سازگاری روانشناختی,چارچوب نظری سازگاری روانشناختی,فصل دوم پایان نامه سازگاری روانشناختی,مبانی نظری سازگاری روانشناختی دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق سازگاری روانشناختی (فصل دوم پایان نامه) از سایت دانلود فایل دانلود…

  • ادبیات نظری و پیشینه پژوهش مفهوم و نظریه های کیفیت زندگی (فصل 2 پایان نامه)

    پيشينه نظري,تعریف عملیاتی کیفیت زندگی,چارچوب نظري,دانلود مباني نظري نظریه کیفیت زندگی,شاخص کیفیت زندگی,فصل دوم پايان نامه ارشد اهمیت کیفیت زندگی,کیفیت زندگی پرسشنامه,مباني نظري تعریف کیفیت زندگی,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) کیفیت زندگی دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و…

  • پاورپوینت بررسی استادیوم لانه پرنده و مکعب آبی پکن

    پاورپوینت بررسی استادیوم لانه پرنده و مکعب آبی پکن,دانلود پاورپوینت بررسی استادیوم لانه پرنده و مکعب آبی پکن,دانلود پروژه استا,دانلود پروژه استادیوم لانه پرنده پکن,دانلود پروژه انسان طبیعت معماری,معماری استادیوم لانه پرنده,معماری مکعب آبی پکن دانلود فایل اصلی پاورپوینت بررسی…