مبانی نظری تحقیق و سوابق پژوهشی مفاهیم سنجش رضایت مشتریان

پيشينه پژوهش رضایت مشتری doc,پيشينه تحقيق تعریف رضایت مشتری با منبع,چارچوب نظري ر,دانلود مباني نظري رضایت مشتری مقاله,فصل دوم پايان نامه ارشد تعریف رضایت مشتری,مباني نظري رضایت مشتری pdf,مبانی نظری تحقیق و سوابق پژوهشی مفاهیم سنجش رضایت مشتریان
دانلود فایل اصلی مبانی نظری تحقیق و سوابق پژوهشی مفاهیم سنجش رضایت مشتریان از سایت

دانلود فایل

دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم سنجش رضایت مشتریان (فصل دوم )در 77 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهموفقیت در بازارهای جهانی، متعلق به سازمان هایی است که نیازهای مشتریان را برآورده سازند. در دنیای پر رقابت امروز، شرط اصلی رقابت، ارائه محصولات و خدمات منطبق با نیازها و خواسته های مشتریان است. موفقیت محصولات و خدمات به این امر بستگی دارد که محصولات و خدمات تا چه حدی نیازهای مشتریان را برآورده می کنند. تحقیقات نشان می دهد که بین 35 تا 44 درصد محصولات ارائه شده در بازار با شکست مواجه شده است. بدیهی است این امر موجب اتلاف منابع، سرمایه و زمان می شود. از این رو محصول و خدمتی با ارزش است که نیازها و خواسته های مشتریان را به نحو احسن برآورده کند (یاری قلی، 1385). کیفیت به معنای واقعی عبارت است از مشخصه هایی از محصول یا خدمت که باعث برآورده شدن نیازها و انتظارات مشتری از آن محصول می گردد.ادبیات TQM بیانگر این مطلب است که ایجاد کیفیت در محصول با طرح سؤال «نیازهای مشتری چیست؟» آغاز می شود. QFD ابزاری مناسب در پاسخ به سؤال فوق می باشد. QFD به عنوان یکی از روش های نوین مهندسی کیفیت، از مطالعه بازار و شناسایی محصول یا خدمت شروع شده و در فرایند بررسی و تحلیل خود، ضمن شناسایی خواسته ها و نیازمندی های مشتریان، سعی در لحاظ نمودن آنها در تمامی مراحل طراحی و تولید را دارد (فلاح زاده ، 1382). به بیان دیگر فلسفه اصلی استفاده از QFD، اعمال و لحاظ نمودن خواسته های کیفی مشتری در مراحل مختلف تکمیل محصول یا خدمت می باشد. بنابراین تمامی خصوصیات و مشخصات طراحی محصول/خدمت با توجه به نقطه نظرات مشتری و مصرف کننده آن حاصل می شود و نقش کارشناسان سازمان در طراحی محصول/خدمت جدید، چیزی فراتر از یک مترجم نمی باشد (ریول و همکاران ، 1997).QFD با ایجاد یک فرایند طراحی منطقی، نسبت به ایجاد و خلق کیفیت در محصول/خدمت اقدام می-نماید. واقعیت این است که معمولا مشتریان در ارزیابی های مربوط به محصول، نیازهای ذهنی خود را مطرح می کنند و در QFD با استفاده از طیف وسیعی از روش ها و ابزار مختلف، به طور سیستماتیک این نیازها را به خواسته های عینی طراحی و تبدیل می کند. در مراحل بعدی، نیازهای طراحی به نحو بسیار مناسب و مؤثری در تمامی قسمت های مرتبط مورد استفاده قرار گرفته و بدین ترتیب زنجیره کاملی از فعالیت ها به طور یکپارچه برای رسیدن به هدف نهایی (رضایت مشتری) در تلاش خواهند بود (رضایی و آشتیانی ، 1383). این فصل از تحقیق در پی پرداختن به پایه های نظری تحقیق می باشد. لذا مفاهیم مربوط به رضایت مشتری، مدل ها و رو ش های سنجش رضایت مشتری، تعاریف کیفیت و کیفیت خدمات، روش گسترش عملکرد کیفیت، مراحل تکمیل خانه کیفیت و تحقیقات انجام شده در این زمینه مورد بازبینی قرار می گیرند.مفهوم رضایت مشتریرضایت مشتری یکی از مهمترین موضوعات مهم نظری و تجربی برای اکثر بازاریابان و محققان بازاریابی است. رضایت مشتری را می توان به عنوان جوهره موفقیت در جهان رقابتی تجارت امروزی دانست. بنابراین اهمیت رضایت مشتری و حفظ مشتری در تدوین استراتژی برای شرکت های مشتری مدار و بازار مدار نمی تواند دست کم گرفته شود. امروزه رضایت مشتری با نرخ در حال رشدی مورد توجه شرکت ها قرار گرفته است. رضایت مشتری احساس یا نگرش یک مشتری نسبت به یک محصول یا خدمات بعد از استفاده از آن است. رضایت مشتری نتیجه اصلی فعالیت بازاریاب است که به عنوان ارتباطی بین مراحل مختلف رفتار خرید مصرف کننده عمل می کند. برای مثال اگر مشتریان به وسیله خدمات خاصی راضی شوند، احتمالا خرید خود را تکرار خواهند کرد، به دیگران درباره تجارب مطلوب خود خواهند گفت و در تبلیغات دهان به دهان مثبت درگیر می شوند. حاصل این است که مستقیما بقاء و سودآوری یک شرکت را تحت تأثیر قرار می دهند (جمال و ناصر ، 2002). تعاریف متعددی از رضایت مشتری در ادبیات بازاریابی ارائه شده است. لینگنفلد و اشنایدر (1998) رضایت مشتری را به عنوان نتیجه فرایندهای مقایسه روانشناسانه بین کیفیت محصول یا خدمات با انتظارات، خواسته ها، اهداف مشتری و هنجارهای اجتماعی تعریف می کنند. رپ (1996) رضایت مشتری را به عنوان نگرش شخصی که از میان مقایسه بهره وری واقعی و بهره وری مورد انتظار از محصول یا خدمات، تعریف می کند (دلخواه ،1382). سیمون همبورگ (1998) اذعان می کند که الگوی “عدم تأیید انتظارات” در بحث نظری مفهوم رضایت مشتری در علم بازاریابی مهمترین نقش را ایفا می کند و عمومی ترین مفهوم رضایت مشتری است. نتیجتا وی این مدل را به عنوان مدل اساسی رضایت مشتری در نظر می گیرد. نقطه شروع الگوی “عدم تأیید انتظارات” مقایسه بین تجربه واقعی مشتری از محصول (آنچه که هست) و آنچه که باید از نظر مشتری باشد، است (ویلالبس  ، 2000).قسمتی از پیشینه پژوهش: * گریگو رودیس  و همکارانش در سال 2001 با استفاده از اصول تجزیه و تحلیل چند معیاره اقدام به سنجش رضایتمندی مشتری در بخش بانکداری خصوصی یونان نمودند. اطلاعات مورد نیاز تحقیق از طریق پرسشنامه از 303 نفر از مشتریان بانک های تجاری خصوصی یونان جمع آوردی شد. در نتایج این پژوهش تاکید محققان بر روی تعیین ابعاد حیاتی خدمات و بخش بندی مشتریان بر اساس ترجیحات و انتظارات مختلف بود.  * یان لن ونگ و کانجی  در سال 2001 روابط بین مفهوم بکار رفته در مدل های مشهور سنجش رضایتمندی مشتری ملی از قبیل مدل آمریکایی شاخص های رضایتمندی مشتری  و مدل اروپایی شاخص های رضایتمندی از عملکرد  را مورد تحقیق قرار دادند و نتیجه گرفتند که روابط مشخص شده در سیستم های سنجش رضایتمندی مشتری ملی موجود از قاطعیت لازم برخوردار نیست. لذا آنها سعی به درک رضایتمندی مشتری و وفاداری مشتری در سطح بانکداری شعبه ای نمودند و مدلی به نام مدل شاخص های رضایتمندی مشتری کانجی مورد انتخاب قرار گرفت و به وسیله جمع آوری اطلاعات از 450 نفر از مشتریان بانک های شعبه ای در هنگ کنگ آزمایش شد. همچنین سطح رضایتمندی مشتری به وسیله مدل آزمایش شده از سیستم بانکی مشخص گردید.نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
مبانی نظری تحقیق و سوابق پژوهشی مفاهیم سنجش رضایت مشتریان دانلود مباني نظري رضایت مشتری مقاله مباني نظري رضایت مشتری pdf پيشينه تحقيق تعریف رضایت مشتری با منبع پيشينه پژوهش رضایت مشتری doc فصل دوم پايان نامه ارشد تعریف رضایت مشتری چارچوب نظري ر

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • ادبیات نظری تحقیق تئوري صف خط انتظار (فصل دوم پایان نامه)

    تئوري های صف خط انتظار,تحقیق تئوري صف خط انتظار,چارچوب نظری تئوري صف خط انتظار,فصل دوم پایان نامه تئوري صف خط انتظار,مبانی نظری تئوري صف خط انتظار دانلود فایل اصلی ادبیات نظری تحقیق تئوري صف خط انتظار (فصل دوم پایان نامه)…

  • ترجمه مقاله انگلیسی: کاربرد شبکه های اجتماعی و تکنولوژی وب معنایی در مهندسی نرم افزار

    Using social networking,الگو,ترجمه Using social networking and semantic web technology in software,دانلود ترجمه Using,دانلود رایگان اصل مقاله انگلیسی,دانلود مقاله کاربرد شبکه های اجتماعی,شبکه,شبکه های اجتماعی,کاربر شبکه های اجتماعی,مطالعه موردی,مهندسی نرم افزار,وب معنایی دانلود فایل اصلی ترجمه مقاله انگلیسی: کاربرد شبکه…

  • بررسي تأثير خدمات رضایت و اطمینان مشتری از عرضه کننده کالا بر فروش كالا

    فروش کالا دانلود فایل اصلی بررسي تأثير خدمات رضایت و اطمینان مشتری از عرضه کننده کالا بر فروش كالا از سایت دانلود فایل تحقیق بررسي تأثير خدمات رضایت و اطمینان مشتری از عرضه کننده کالا بر فروش كالا در حجم…

  • دانلود طرح توجیهی تولید ظروف یکبار مصرف فوم

    احداث کارخانه تولید ظروف یکبار مصرف کاغذی,پروژه کارافرینی تولید ظرف یکبار مصرف,تولید ظروف یکبار مصرف,دانلود طرح توجیهی ظروف کاغذی,طرح توجیهی ظروف فوم یکبار مصرف,طرح توجیهی ظروف گیاهی,طرح توجیهی ظروف یکبار مصرف,طرح تولید ظرف یکبار مصرف فوم دانلود فایل اصلی دانلود…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش عزت نفس در اسلام

    ادبیات تحقیق عزت نفس,پیشینه پژوهش عزت نفس,پیشینه تحقیق عزت نفس,عزت نفس تحصيلي,عزت نفس در قرآن,مبانی نظری عزت نفس جنسی,مبانی نظری و پیشینه پژوهش عزت نفس,مبانی نظری و پیشینه پژوهش عزت نفس جنسی,نگین فایل دانلود فایل اصلی دانلود مبانی نظری و…

  • ادبیات نظری تحقیق توجه و درمان اختلال کم توجهی (فصل دوم پایان نامه)

    پيشينه پژوهش درمان کم توجهی,پيشينه تحقي,پيشينه نظري کم توجهی,چارچوب نظري فراخنای توجه,دانلود مباني نظري اختلال کم توجهی,فصل دوم پايان نامه ارشد عوامل موثر در توجه,مباني نظري کم توانی ذهنی واهمیت توجه,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) بی توجهی دانلود…

  • مباني نظري پژوهش و تحقيقات پيشین تعریف و ابعاد خودپنداره (فصل دوم)

    چارچوب نظري تعاریف خود پ,دانلود مباني نظري نظریه خودپنداره,رشد و تغییر خود پنداره,عوامل موثر بر رشد خودپنداره,فصل دوم پايان نامه ارشد اهمیت خودپنداره,مباني نظري ابعاد خودپنداره,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) خودپنداره,ویژگی های خود پنداره دانلود فایل اصلی مباني…

  • پاورپوینت درمورد محوطه سازی مکانهای ورزشی

    استاندارد رشته های مختلف ورزشی,پاورپوینت درمورد محوطه سازی مکانهای ورزشی,جهت یابی زمین های ورزشی روباز,خط کشی زمین های ورزشی,زمین های روباز,فضای اطراف میدان بازی,ملاحظات محیطی ویژه ورزش,نحوه ی ترسیم خطوط زمین ورزشی دانلود فایل اصلی پاورپوینت درمورد محوطه سازی مکانهای…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مدل های ارزیابی عملکرد (فصل دوم)

    pdf,ادبیات نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مدل های تصویر سازمانی و وفاداری مشتریان (فصل دوم),دانلود مباني نظري ارزیابی عملکرد,فصل دوم پايان نامه,کارت ارزیابی متوازن,مباني نظري مدل های ارزیابی عملکرد,مباني نظري مدیریت کارت ارزیابی متوازن,مقاله کارت امتیازی متوازن دانلود فایل…

  • ادبیات نظری و سوابق پژوهشی مدیرت فرایند کسب و کار (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری و سوابق پژوهشی مدیرت فرایند کسب و کار,پيشينه پژوهش سیستم مدیریت فرآیند کسب وکار,پيشينه تحقيق ویژگی هایBPMS,چارچ,دانلود مباني نظري مدیریت فرآیند کسب وکار,فصل دوم پايان نامه ارشد اجزاء مدیریت فرآیند کسب وکار,مباني نظري تفاوت BPM و BPR دانلود…