مبانی نظری و پیشینه پژوهش عوامل و مدل های تصمیم گیری خرید (فصل دوم)

پایان نامه عوامل موثر بر رفت,پیشینه تحقیق عوامل تاثیر گذار در فرآیند خرید,فرایند تصمیم گیری خرید مصرف کننده,فصل دوم مدل های تصمیم گیری خرید,مبانی نظری عوامل موثر در فرایند تصمیم گیری خرید,مبانی نظری و پیشینه پژوهش عوامل و مدل های تصمیم گیری خرید
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه پژوهش عوامل و مدل های تصمیم گیری خرید (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش عوامل و مدل های تصمیم گیری خرید (فصل دوم) در 71 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:فرایند خریداینکه مشتری در هنگام خرید چه مراحلی را پشت سر می گذارد همیشه برای محققان بازاریابی و رفتار مصرف کننده جالب توجه بوده است، چرا که شناخت این مراحل شرکتها را در ارضای مناسب خواسته های مشتریان و ترغیب آنان به خرید یاری می کند.فرایند خرید مصرف کنندگان ، زنجیره ای از مراحل چند گانه متصل به هم است که شامل جمع آوری اطلاعات، ارزیابی گزبنه ها، خرید و ارزیابی پس از خرید می باشد. از آنجا که خرید آنلاین یک عمل نسبتاً جدید است، این نوع خرید برای مصرف کنندگان نسبت به خرید سنتی با خطر بیشتری درک شده است. بنابراین یک مصرف کننده خرید الکترونیکی تا حد زیادی متکی به کیفیت  تجربه ای است که تنها از طریق خرید قبلی (تجربه خرید) حاصل می شود.(دنیس ،124:2007)رفتار خرید مصرف کننده        مقصود از رفتار خرید مصرف کننده گان نهایی یعنی افراد و خانواده هایی که کالاها و خدمات را برای مصرف شخصی خریداری می نمایند در هنگام خرید است. افراد در طی روز خریدهای زیادی انجام و رفتارهای خاصی در طی این خریدها از خود نشان می دهند. شناخت این رفتارها و عوامل مؤثر بر آنها به شرکتها در امر جذب مشتری و فروش محصولات کمک خواهد نمود. در محیط اینترنت نیز افراد هنگام خرید رفتارهای خاصی دارند که متأثر از عوامل گوناگون فیزیکی و مجازی است و شرکتهای فعال در تجارب الکترونیکی برای موفقیت در کار خود نیازمند شناخت این رفتارها و عوامل مؤثر بر آنها هستند.اگر چه حالت خريد براي بازاريابان بسيار مهم است،اما رفتار مصرف كننده تنها خريد را شامل نمي شود. بلكه رفتار مصرف كننده شامل سه فعاليت اكتساب ،مصرف  و خلاص شدن  است. (کاتلر، 61:1384)اكتساب به روندي اطلاق مي شود كه شخص طي آن يك پيشنهاد را به دست مي آورد. خريد تنها يكي از راههاي اكتساب و به دست آوردن كالاست. مواردي از قبيل قرض كردن،مبادله پاياپاي،خريد ليزينگي و غيره روشهاي ديگري هستند كه يك شخص مي تواند كالاها و خدمات را به دست آورد. مصرف روندي است كه از طريق آن فرد از يك كالا و يا خدمت استفاده مي كند. عليرغم اينكه بيشتر تحقيقات رفتار مصرف كننده، اكتساب را مورد مطالعه قرار داده‌اند، مصرف هسته مركزي رفتار مصرف كننده است و به دلايل زير از اهميت قابل ملاحظه‌اي برخوردار است.( دیویس ،3:2005)نخست اينكه مصرف كننده يك كالا پيام ضمني سمبوليكي  را به ديگران منتقل مي نمايد. به عنوان مثال استفاده ازاتومبيلي خاص،نوع پوشش فرد، نوع فعاليتهاي تفريحي همگي مي توانند شخصيت فرد را به ديگران القاء نمايند دوم اينكه مصرف مي تواند رفتارهاي ديگر افراد را تحت تأثير خود قرار دهد. به عنوان مثال انتقال تجربه منفي يك مصرف كننده به ديگران عاملي است كه خريد و يا مصرف يك پيشنهاد را از طرف آنها تحت تأثير خود قرار مي دهد.خلاص شدن در نهايت روندي است كه در آن شخص از  پيشنهادي كه قبلاً اكتساب نموده ‌است، خلاص مي شود. خلاص شدن تنها شامل دور انداختن يك پيشنهاد نيست بلكه مبادله يك پيشنهاد با پيشنهادي ديگر،‌ بخشيدن پيشنهاد به ديگر افراد، تغيير كاربري پيشنهاد همگي از روشهايي هستند كه يك مصرف كننده از كالاها و خدمات اكتسابي خود خلاص مي شود.( متیلا ،143:2004)____________________  – Davies  – S. Mattilaتصميم گيري درباره خريدبه طور كلّي تصميم مشتري براي خريد بر اين اساس استوار است كه بايد بهترين برند خريداري شود. ولي عملاً بين قصد و تصميم دو عامل ديگر قرار مي گيرند.اوّلين عامل عقيده ديگران است. عوامل تأثير گذار ديگر عوامل پيش بيني نشده موقعيتي است. قصد خريد بر اساس عواملي نظير درآمد مورد انتظار خانواده، قيمت مورد انتظار و فوايد مورد انتظار از كالا شكل مي گيرد.(کاتلر، 1384،214)قسمتی از پیشینه تحقیق:•    خرید محصولات لوازم خانگی به این نتایج رسیده است که نقش تبلیغات در مرحله خرید پررنگ تر است و با توجه به سطح افزایش سطح بلوغ فکری و ویژگیهای دموگرافیکی توجه به نوع تبلیغ مهم است.و همچنین باور به صداقت تبلیغات در کشور ما پایین بوده که شرکتها باید از بزرگنمایی بپرهیزند و مزیت تبلیغات در ایجاد تنوع و تکرار برنامه های تبلیغاتی است و همچنین از نظر مخاطبین نقش تبلیغات در کوتاه نمودن زمان خرید و مراحل خرید بسیار مهم ارزیابی شده است.•    ارغوانی، علی (1386 ) در پایان نامه خود با عنوان بررسی تاثیر نام تجاری برروی نگرش مصرف کنندگان برای خرید نام تجاری محصولات تلویزیون به این نتایج رسید که:  مصرف کنندگان در هنگام خرید، به نام تجاری اهمیت بیشتری می دهند و همچنین آگاهی از نام تجاری, تجربه و وابسته های نام تجاری در کنار سایر عوامل به کار گرفته شده می تواند به عنوان عوامل تاثیرگذار بر نگرش مصرف کنندگان عمل کنند.توجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه پژوهش عوامل و مدل های تصمیم گیری خرید فصل دوم مدل های تصمیم گیری خرید فرایند تصمیم گیری خرید مصرف کننده مبانی نظری عوامل موثر در فرایند تصمیم گیری خرید پیشینه تحقیق عوامل تاثیر گذار در فرآیند خرید پایان نامه عوامل موثر بر رفت

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • بررسی نقش اقتصاد اطلاعات در کشورهای در حال توسعه

    pdf,اقتصاد اطلاعات,اقتصاد اطلاعات pdf,اقتصاد اطلاعات چیست؟,تعریف عدم تقارن اطلا,تعریف عدم تقارن اطلاعاتی,عدم تقارن اطلاعاتی,عدم تقارن اطلاعاتی چیست؟,عدم تقارن اطلاعاتی در حسابداری چیست؟,کسب و کارهای اقتصاد اطلاعات,ویژگیهای کشور در حال توسعه دانلود فایل اصلی بررسی نقش اقتصاد اطلاعات در کشورهای در…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تاثیر رنگ و نور بر کودکان (فصل 2)

    پيشينه پژوهش,پيشينه تحقي,پيشينه نظري تاثیر رنگ و نور بر روان,چارچوب نظري تاثیر رنگ محیط بر کودکان,دانلود مباني نظري تاثیر رنگ و نور,فصل دوم پايان نامه ارشد رنگ و نور بر کودکان,مباني نظري رنگ و نور,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق کتاب الکترونیک (فصل دوم )

    ادبیات نظری و پیشینه تحقیق کتاب الکترونیک (فصل دوم پایان نامه),فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد دانلود رایگان کتاب خارجی,مبانی نظری پایان نامه کتاب الکترونیکی چیست,نمونه پیشینه تحقیق در پایان نامه خرید کتاب الکترونیکی,نمونه فصل دوم پایان نامه خری دانلود…

  • تحقیق اشتغال زنان در جامعه ایران

    اشتغال زنان دانلود فایل اصلی تحقیق اشتغال زنان در جامعه ایران از سایت دانلود فایل تحقیق اشتغال زنان در جامعه ایران در حجم 68 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با فهرست زیر:فهرست مطالب :   بيان مسئله…

  • استحصال مشکلات رایج دانش آموزان در مراکز مشاوره انجمن اولیا و مربیان شهرستان شیراز

    انجمن اولیا و مربیان,مشاوره دانلود فایل اصلی استحصال مشکلات رایج دانش آموزان در مراکز مشاوره انجمن اولیا و مربیان شهرستان شیراز از سایت دانلود فایل تحقیق استحصال مشکلات رایج دانش آموزان در مراکز مشاوره انجمن اولیا و مربیان شهرستان شیراز…

  • ادبیات نظری تحقیق مفاهیم ارزشیابی و ارزیابی عملکرد کارکنان (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری تحقیق مفاهیم ارزشیابی و ارزیابی عملکرد کارکنان (فصل دوم پایان نامه),پيشينه پژوهش نظام های ارزیابی عملکرد,پيشينه تحقيق تاریخچه ارزشیابی عملکرد,چارچوب,فصل دوم پايان نامه عوامل موثربرارزیابی عملکرد,مباني نظري تعریف ارزیابی عملکردکارکنان دانلود فایل اصلی ادبیات نظری تحقیق مفاهیم ارزشیابی…

  • دانلود پروژه پاورپوینت سراي كشمشچيلر در بازار تبريز (مرمت ابنیه)

    پاورپوینت سراي كشمشچيلر در بازار تبريز,پروژه سراي كشمشچيلر در بازار,دانلود پروژه پاورپوینت سراي كشمشچيلر در بازار تبريز (مرمت ابنیه),سراي كشمشچيلر در بازار تبريز,کاروانسرای کشمشچیلر,مرمت ابنیه سراي كشمشچيلر در بازار تبريز دانلود فایل اصلی دانلود پروژه پاورپوینت سراي كشمشچيلر در بازار…

  • رابطه بین نگرش ایجابی مديران و عملكرد دبيران

    عملکرد,نگرش ایجابی دانلود فایل اصلی رابطه بین نگرش ایجابی مديران و عملكرد دبيران از سایت دانلود فایل تحقیق رابطه بین نگرش ایجابی مديران و عملكرد دبيران در حجم 61 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی…

  • مبانی نظری حج و قصد قربت (فصل دوم)

    ادبیات نظری حج و قصد قربت,پیشینه نظری حج و قصد قربت,چارچوب نظری حج و قصد قربت,دانلود مبانی نظری حج و قصد قربت,فصل دوم پایان نامه حج و قصد قربت,فصل دوم تحقیق حج و قصد قربت دانلود فایل اصلی مبانی نظری…

  • چارچوب نظری و پژوهش تجربی فراشناخت(فصل 2)

    ادبيات نظري فراشناخت,باورهای فراشناختی چیست,پيشينه پژوهش فراشناخت,پيشينه نظري فراشناخت,فراشناخت pdf,فراشناخت چیست,فراشناخت در تدریس,فراشناخت در روانشناسی,فراشناخت درمانی,فراشناخت مقاله,مباني نظري و پيشينه پژوهش فراشناخت,نظریه های فراشناخت دانلود فایل اصلی چارچوب نظری و پژوهش تجربی فراشناخت(فصل 2) از سایت دانلود فایل دانلود مبانی…